PILATES

To Pilates αποτελεί ένα σύστημα εκγύμνασης το οποίο εμπνεύστηκε ο Joseph Pilates, από τον οποίο πήρε και την ονομασία του, το 1920. Δημιουργήθηκε αρχικά ως μια μέθοδος αποκατάστασης μυοσκελετικών προβλημάτων και πλέον είναι ένας ιδιαίτερα δημοφιλής τρόπος εκγύμνασης όλου του σώματος, που συστήνεται ακόμα και από γιατρούς.

Η πρακτική του Pilates έχει ως αποτέλεσμα ένα υγιές και σμιλεμένο σώμα, την αύξηση της επίγνωσης σώματος, αναπνοής και νου και την αποθεραπεία.

Pilates

Η εξέλιξή του είναι συνεχής, βασίζεται όμως πάνω σε 6 αρχές:

  1. Αναπνοή
  2. Σταθεροποίηση κέντρου
  3. Αυτοσυγκέντρωση
  4. Έλεγχος
  5. Ακρίβεια
  6. Ροή κίνησης

Μερικά από τα οφέλη της μεθόδου Pilates είναι:

  • Σωστή στάση σώματος.
  • Ομοιόμορφη μυική ενδυνάμωση.
  • Αύξηση ευλυγισίας και ισορροπίας.
  • Ανακούφιση από πόνους στη μέση, αυχένα και ευθυγράμμιση σπονδυλικής στήλης.
  • Μείωση στρες.
  • Ευεξία.
  • Αποκατάσταση τραυματισμών.
  • Βελτίωση της αναπνοής και της κυκλοφορίας του αίματος.

Στο Indriya Yoga διδάσκονται μαθήματα Pilates με τη χρήση και το συνδυασμό μικρών οργάνων.